U muvimentu di tutte e vucali longu alif waw yaa hè

roka
2024-01-22T12:31:57+00:00
Domande è suluzione
rokaVerificatu da: Esraa13 ferraghju 2023Ultima aghjurnazione: 3 mesi fà

U muvimentu di tutte e vucali longu alif waw yaa hè

A risposta hè: quiete.

Sò un amante di a lingua è interessatu à amparà di più nantu à l'alfabetu arabu? Sì cusì, stu blog post hè per voi! Fighjemu u muvimentu di tutte e vucali longu alif waw yaa è cumu si sò usati per creà soni diffirenti. Leghjite per sapè di più!

Definizione di muvimenti alif è lettera

L'arabu hè una lingua cù un alfabetu assai distintu. Ognuna di e lettere arabe hè una cunsunanti. Tuttavia, l'arabu include ancu vucali brevi è vucali longu. Alif, yaa è waw sò tutti esempi di vucali brevi. A parolla "alif" si riferisce à vucali longu è pò esse scrittu cum'è una lettera doppia (alif mad). U yaa è u waw sò ancu vucali brevi, ma denotanu soni diffirenti. Yaa rapprisenta u sonu "y" in "sì", è waw rapprisenta u sonu "w" in "pesu".

E vucali di tutte e vucali longu alif waw yaa sò scritte cù un flussu di respirazione relativamente liberu. Quandu u pirtusu hè davanti à l'Alif, l'allargemu per dui motivi è hè chjamatu Alif Mad. A pò ancu esse scrittu cum'è . I trè cunsunanti (alif, waw è ya) sò stati usati cum'è vucali invece di vucali longu è cum'è purtatori per a prima lettera di l'abjad.

L'alfabetu arabu hè custituitu di 29 lettere, chì sò cunsunanti è vucali longa. E trè lettere chì facenu vucali longu sò stati usati cum'è vucali invece di vucali longu è cum'è vettori per a prima lettera di Abjad. E regule per a lettura di e vucali longu à l'arabu sò i seguenti: Se una lettera appare davanti à una altra lettera chì si pronunzia cum'è una vucali longa, allora a lettera à u principiu di a parolla hè prununziata cum'è una vucali longa. Se una lettera appare davanti à una altra lettera chì hè pronunziata cum'è vucali corta, allora a lettera à u principiu di a parolla hè prununziata cum'è vucali corta.

U significatu di u muvimentu in arabu

A lingua araba hà una varietà di parolle chì riferenu à u cuncettu di muvimentu. Una di queste parolle hè u muvimentu chì indica u sonu vucali. Alif, waw, è ya rapprisentanu i soni di vucali brevi, longu è longu, rispettivamente.

Trè lettere sò aduprate per fà soni di vucali longu, ma ùn sò micca sempre scritti cusì. Aleef allunga una lettera corta prima ah, chì di solitu ùn hè micca scrittu, per fà longa, vale à dì per fà durà più.

E vucali di tutte e vucali longu aleif waw ya sò assai cunsistenti. Tutti allarganu u sonu di u pirtusu da "a" à "a".

Capisce u mutore hè impurtante per capisce l'arabu. Cunniscendu e regule di leghje l'arabu è capiscenu e vucali, puderà capisce u significatu di e parolle arabe più chjaramente.

Capisce u mutore

Tutti i parlanti arabi sanu chì e lettere alif, waw è yaa sò aduprate per denotà i vucali longhi. Queste lettere sò cunnisciute cum'è matres lectionis, o lettere mamma. Alif hè a prima lettera di l'alfabetu, prununziata cum'è diptongo, alif-maadd. Waw hè a lettera media di l'alfabetu è si pronunzia cum'è monophthong, waw-daad. Yaah hè l'ultima lettera di l'alfabetu è si pronunzia cum'è diptongo, yaah-daad. Queste trè lettere custituiscenu tutte e vucali longu in a lingua araba.

Quandu una parolla cuntene aleph, waw è ya, a ghjente sapi chì a vucali deve esse pronunziata cum'è duie vucali longu. Per esempiu, in a parolla yaa-yahu (chì significa "sì"), a prima vucali hè prununziata cum'è vucali longa, è a seconda vucali hè prununziata cum'è vucali corta.

Alif, waw è yaa sò sempre usati inseme per fà un sonu di vucali longa. A volte altre lettere sò aduprate cù alif, waw è yaa per fà altre vucali, ma sti trè lettere sò sempre aduprate inseme per fà vucali longu.

Alif, waw, è yaa ponu ancu esse usatu per sè stessu per fà vucali brevi. Per esempiu, in a parolla lam (chì significa "banana"), a lettera "alif" hè aduprata per fà a vucali corta "a".

Ci sò sei lettere in a lingua araba chì appartenenu à Alif: Alif, Balif, Ghaleef, Qalif, Taif è Yaif. Queste lettere ponu ancu esse aduprate inseme per fà altre vucali longu. Per esempiu, in a parolla ya-yaah (chì significa "sì"), a prima lettera di yaah hè aduprata per fà a lettera longa.

Alif Md : prolongation

E trè lettere chì facenu soni longu sò alif, waw è ya. Aleph si riferisce à vucali longa, è hè a lettera più spessu usata per rapprisintà sti soni. A lettera hè prununziata cum'è a parolla inglesa "alif". Quandu mille lettere sò seguite da un signu di apertura, cum'è in a parolla "sat", a lettera hè dettu "pazza". Madd significa allungà (allargà) u sonu vucali. Quandu u pirtusu hè davanti à l'Alif, l'allargemu per dui motivi è hè chjamatu Alif Mad. A pò ancu esse scrittu cum'è

I muvimenti è a parsunalità di Diu pò esse capitu per mezu di u significatu di u muvimentu in a lingua araba. Capisce u mutore permette una cunniscenza più profonda di a creazione di Diu. E regule per a lettura araba di vucali longu sò stati ancu discututi. I vucali brevi è longhi in a lingua araba sò paragunati è cuntrastati. Infine, e trè lettere chì custituiscenu e vucali longu in lingua araba sò descritte in dettu.

E trè lettere chì facenu soni di vucali longa

E trè lettere chì facenu soni di vucali longu in arabu sò alif, waw è ya. Aleef allunga una lettera corta prima ah, chì di solitu ùn hè micca scrittu, per fà longa, vale à dì per fà durà più. U muvimentu di tutte e vucali longu alif waw yaa hè mostratu quì sottu.

E trè lettere rapprisentanu i soni di e trè vucali longu in a lingua araba: alif, waw è ya. Aleef hè utilizatu per allungà un ah curtu precedente, chì ùn hè micca generalmente scrittu, per fà longu. Waw hè utilizatu per allargà una vucali precedente corta o a lettera e, è yaa hè usata per allargà una vucali precedente corta a o u.

E regule per a lettura araba di vucali longu sò i seguenti. Ogni volta chì a appare accantu à una vucali corta, allunga quellu identificatore. Quandu waw o ya apparisce accantu à una vucale corta, elevarà quella vucale à a prossima. Ogni volta chì una "a" o qualsiasi altra lettera apparisce accantu à una vucali longa, mantene a vucali cum'è hè.

Ci sò ancu trè lettere cunsunanti chì sò usati cum'è vucali invece di vucali longu. Queste trè lettere sò sempre alif, waw è ya. Ùn cambia micca secondu a situazione.

Reguli di lettura araba per e vucali longu

E trè lettere chì facenu soni di vucali longu in arabu sò alif, waw è ya. Queste lettere sò scritte cum'è vucali è caratteri solu in una fila. Aleef allunga una lettera corta prima ah, chì di solitu ùn hè micca scrittu, per fà longa, vale à dì per fà durà più. U muvimentu di tutte e vucali longu alif, waw, ya hè chjamatu mdd. Madd significa sonu allargatu è ci sò trè lettere fisiche chì sò A è J.

E regule per leghje e vucali longu sò i seguenti : quandu una lettera hè seguita da una altra lettera chì hè ancu vucale, a prima lettera si leghje cum'è s'ellu fussi curta. Per esempiu, se a parolla cuntene una "a" è leghjite cum'è "alif mad", allora "alif" leghje cum'è vucali corta, è "mad" leghje cum'è vucali longa. Se u caratteru dopu ùn hè micca una vucali, hè lettu cum'è normale.

Vocali brevi è vucali longu in a scrittura araba

L'arabu hà dui tipi di vucali - vucali brevi è vucali longu. I vucali brevi sò rapprisintati da e lettere fatha, kasra è damma, è e vucali longu sò rapprisentate da e lettere alif, waw è ya.

E trè lettere chì custituiscenu e vucali longu sò alif, waw è ya. Aleef hè a prima lettera di l'alfabetu è si pronunzia cum'è duie vucali longu. Waaw hè pronunzianu cum'è l'abbreviazione di a in "cunigliu" è Yaa hè pronunzianu cum'è l'abbreviazione di e in "chjave".

E regule per a lettura di e vucali longu à l'arabu sò i seguenti: Se a lettera chì precede a vucali longa a hè una vucali ligera corta, allora a lettera chì precede a vucali longa deve avè a vucali corta. Per esempiu, in a parolla "ma", a lettera maa hè seguita da alif, chì significa alif al deve avè Madd ~. Questu hè carattarizatu da una vucali longa. Se ùn ci hè micca lettera prima di l'alif, allora hè una vucali corta.

In più di e vucali arabe, ci sò ancu vucali brevi in ​​altre lingue chì utilizanu a scrittura araba. Per esempiu, in spagnolu, ci hè ancu una vucali corta chjamata "e". E trè lettere chì custituiscenu e vucali longu in spagnolu sò ancu alif, waw è ya. Tuttavia, u spagnolu ùn hà micca una lettera per u sonu di vucali longa in "a". Per scrive stu sonu, u spagnolu usa e lettere Aa, Ee è Ii.

I vucali di tutte e vucali longu alif, waw è ya sò mostrati quì sottu. "Aleph" hè prununziatu cum'è duie vucali longu è "waw" hè prununziatu cum'è una corta "a" in a parolla "cunigliu" è

Alif denota vocali longa

Alif (a) hè a vucali longa in scrittura araba. Hè usatu per denotà vucali longu in parolle. E lettere alif, waw, è ya agisce cum'è vucali longu quandu sò usate in una parolla. Alef hè l'unica lettera in l'alfabetu arabu chì pò esse usata per questu scopu.

A lettera alif hè prununziata cum'è vucali longa quandu s'utilice sola. In ogni casu, hè ancu prununziatu cum'è una vucali corta quandu hè seguita da una altra lettera. Per esempiu, a parolla ummiy hè prununziata cum'è una vucali longa quandu hè parlata, ma hè ancu prununziata cum'è una vucali corta quandu hè scritta.

E regule per a lettura araba di vucali longu sò assai cunsistenti. Ogni volta chì vede una mascota seguita da una altra lettera, l'altra lettera serà pronunziata cum'è una vucali corta. Questu include parolle scritte in arabu è latinu.

Alif hè ancu cunnisciutu com'è a lettera madd perchè hè utilizata per allargà altre lettere in l'alfabetu. Per esempiu, in a parola lettera (harf), alif hè utilizatu per allargà a lettera waw. Stu prucessu hè chjamatu Alf Mad.

Lunghezza di lettere è vucali brevi in ​​arabu

A lingua araba hà un sistema di vucali simplice di sei vucali brevi è trè vucali longu. Sta vucali hè rapprisintata da e lettere alif, waw è ya. Aleef allunga una lettera corta prima ah, chì di solitu ùn hè micca scrittu, per fà longa, vale à dì per fà durà più. A durata di una vucali longa hè generalmente uguale à duie vucali brevi.

Ogni lettera araba (consonante) in una parolla hà vucali (ـَِ - ِـَ), o ci sò altri simboli chì avemu da amparà in e lezioni prossime, ma i vucali longu sò rapprisintati solu da e lettere alif, waw è ya. I trè soni longu in a lingua araba sò rapprisentati da e trè lettere seguenti.

Alif si riferisce à e vucali longu, waw si riferisce à una vucali media trà duie vucali brevi, è yaa si riferisce à una vucali longa. Ogni lettera araba (consonante) in una parolla hà vucali (ـَِ - ِـَ), o ci sò altri simboli chì avemu da amparà in e lezioni prossime, ma i vucali longu sò rapprisintati solu da e lettere alif, waw è ya. I trè soni longu in a lingua araba sò rapprisentati da e trè lettere seguenti.

Alif si riferisce à e vucali longu, waw si riferisce à una vucali media trà duie vucali brevi, è yaa si riferisce à una vucali longa.

Cunsistenti trè lettere usate cum'è vucali invece di vucali longu

Sicondu i reguli di l'ortografia araba, u hamza iniziale di a parolla, chì u valore foneticu hè a tappa epiglottale seguita da una vucali, deve esse scrittu cù una cumminazione consistente di lettere (per esempiu Alif, Waw è Yaa). Questu hè sfarente di l'inglese, induve a lettera "a" pò esse usata à u principiu o à a fine di una parolla, secondu u cuntestu. Dunque, quandu scrivite l'arabu, hè impurtante d'utilizà e stesse trè lettere - Alif, Waw è Ya - per rapprisintà e vucali longu invece di utilizà parechje lettere per ogni sonu.

Sta cuerenza hè impurtante per dui motivi. Prima, permette a facilità di pronunzia è u sicondu, aiuta à evità a cunfusione trà e parolle chì sparte a listessa combinazione di lettere (per esempiu, alif è ya). Questu hè soprattuttu impurtante per i principianti per amparà l'arabu perchè riduce a probabilità di sbaglià.

I vucali longu sò prununziati allargendu u sonu di a vucali corta chì li seguita. Per esempiu, in a parolla alif waw yaa (chì significa "i trè lettere"), alif hè prununziatu cum'è una vucali longa (aaa) è waw hè prununziatu cum'è una vucali corta (ee). In listessu modu, yaa hè prununziatu cum'è una vucali longa (yee).

Ci sò sei vucali in lingua araba : trè brevi è trè longu.

Al-Arabizi hè un alfabetu arabu geomitricu universale utilizatu per a scrittura di testu da diritta à manca. E trè lettere (alif, waw è ya) sò usate cum'è cunsunanti, vucali è hamza (motore), rispettivamente. Alif si riferisce à vucali longu, Waw si riferisce à vucali brevi prima di duie cunsunanti, è Yaa si riferisce à vucali brevi in ​​ogni locu.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *