Sò divorziatu..Vivu cù i mo figlioli in a casa di u mo babbu, è aghju una casa privata, ma ùn aghju micca campatu in questu è vogliu spustà da ellu.
Aghju sunniatu chì i mo figlioli sò tornati da l'esternu chì portanu tavule di legnu per un grande armariu novu, è eranu cuntenti, aghju pigliatu u locu per elli à mette i tavulini, è eranu assai, è li dumandò quale hà compru stu armariu .. U mo. figliolu hà dettu a mo ex-moglia, è a mo figliola hà dettu u so missiavu, vale à dì, u mo babbu, è ùn pudia ghjunghje à a verità nantu à u cumpratore di l'armari in u sognu, ma ellu Soprattuttu u mo babbu ... perchè aghju intrutu in a cucina. dopu à quessa, è truvò a cucina cumpleta cù novi armari di legnu di culore chjaru chì coprenu i mura di a cucina da u cima à u fondu è divisu in cassetti è persiane ... è aghju stunatu da a cucina è a mo mamma era in cucina è sprimava a so insatisfazione. cù l'acquistu di u mo babbu di a nova cucina è a so stallazione senza dumandà a so opinione cù uni pochi di parolle chì ùn mi ricordu.
Tuttu ciò ch'e possu ricurdà hè chì eru cuntentu cù a cosa nova è ancu i mo figlioli.Chì hè l'interpretazione di quellu sognu?Forse hè bonu, Diu vole.