I 20 interpretazioni più impurtanti di un sognu di caminari nantu à u mare per una donna maritata, secondu Ibn Sirin

maghju
2024-03-22T18:22:15+00:00
Interpretazione di i sogni
maghjuVerificatu da: EsraaU 15 di Ghjennaghju 2023Ultima aghjurnazione: XNUMX mese fà

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare per una donna maritata

Quandu una donna maritata sogna chì cammina nantu à u mare, stu sognu pò purtà assai connotazioni è significati chì vanu fora di i limiti di l'interpretazione simplice. Passà in u mare pò esse l'espressione di u viaghju di perseguite i grandi desideri è i sogni chì aspettanu di esse cumpletati, sia quelli sònnii sò persunali o appartenenu à un membru di a famiglia. Questa scena in un sognu pò esse cunsideratu una bona nutizia di l'imminenti rializazione di quelli desideri è si move versu i scopi cun fiducia è determinazione.

À u listessu tempu, caminari nantu à u mare pò esse un simbulu di a bontà abbundante chì aspetta una donna, soprattuttu s'ellu si sente a pace è cuntentu mentre caminava. Se u maritu cammina vicinu à ella in u sognu, questu pò indicà a felicità rinnuvata è a familiarità in a relazione maritale, è vive in felicità grazia à a bona relazione trà elli.

Da una altra perspettiva, stu sognu puderia simbulizà u ritornu di un membru di viaghju à a famiglia, chì indica l'alegria è u piacè chì riempia a casa. Hè ancu cridutu chì caminari nantu à u mare pò riflette a stabilità è a felicità di a vita di famiglia, è indica un futuru promettente è luminoso per i zitelli, pienu di successi è rializazioni, sia à u livellu scientificu sia praticu.

À u cuntrariu, se l'acqua di u mare hè aspra in u sognu, pò indicà e timpeste emutivu o disaccordi chì ponu esse in a relazione maritale, chì puderanu guidà, Diu ùn ci vole, à a separazione o divorziu.

Ragazza chì cammina nantu à u mare

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare per una donna maritata da Ibn Sirin

Ibn Sirin, unu di i grandi studiosi di l'interpretazione di i sogni, indica chì vede camminà nantu à u mare in un sognu porta cunnotazioni pusitivi è auspicious. In questa visione, se una persona pensa à inizià un novu prughjettu, annuncia u successu è u successu chì l'accumpagnaranu in questu sforzu. Camminà nantu à a costa calma di u mare hè un indicatore di successu in materia pratica è accademica per i studienti, chì riflette a prisenza di un scopu persunale per quale sforzu hè fattu è sti sforzi culminate in successu divinu.

A visione di marchjà nantu à u mare porta significati di trasfurmazioni è cambiassi per u megliu in a vita di una donna maritata, dichjarà chì ella supererà i prublemi è l'ostaculi chì stanu in u so modu. In quantu à marchjà nantu à u mare furioso, Ibn Sirin u vede cum'è un simbulu di i peccati è di e trasgressioni chì deve esse pentitu è ​​vultà à u percorsu di a ghjustizia è avvicinassi à Diu per boni atti.

Se una persona si vede camminendu nantu à l'acqua di mare in u so sognu, questu hè un indicazione di una bona nutizia chì riempia a so vita di felicità è cunsulazione psicologica. Questa visione indica a forza è a determinazione di a persona per superà e difficultà, chì apre l'orizzonti di successu è eccellenza per ellu.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare per e donne sola

Quandu una sola donna sunnieghja di marchjà nantu à u mare, abbracciandu a pace è a tranquillità cum'è s'ellu era in armunia cumpleta cù a natura circundante, pudemu solu interpretà questi mumenti cum'è un signu prometenti di bontà. Simbulizeghja un novu periodu di stabilità emuzionale è cunnessione cù un cumpagnu chì hà virtù è sentimenti nobili, qualchissia chì travaglia dura per suminà e sementi di felicità è illuminate a strada di a vita.

Per d 'altra banda, se i pedi di a zitella passanu per questu mare è si sentenu sentimenti d'ansietà è inestabilità, allora sta visione hè un invitu esplicitu à ricunsiderà u stilu di vita chì vive. U bisognu di qualchì rilassamentu luntanu da i prublemi di u mondu è l'immersione in l'abbracciu di a natura pò esse u balsamo curativu per a so ànima, chì brama a libertà è a liberazione da a pesante solitudine chì pesa nantu à e so spalle.

U grande eruditu Ibn Sirin ci furnisce una spiegazione chì aghjunghje una altra dimensione à sta visione, cunsiderà un velu di l'umanità per a zitella sola, postu chì apre a strada per rializazioni chì sò solu à pochi passi da a so ambizione. Qu'il s'agisse d'aller à l'accademisme ou de les premiers moments de sa carrière professionnelle, cette vision donne à penser à l'albade des réalisations qui forment un futur brillant.

Sì una zitella hè sottu à u pesu di sfide o hè affruntatu un periodu di turbulenza psicologica, camminendu nantu à u mare diventa un simbulu di rinnuvamentu è ricuperazione, cù un splendore di speranza chì move u so statu da a disperazione à un giardinu di speranza è ottimisimu in u putere di Diu, chì dà a vita à l'anime.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare

Se una persona si trova camminendu nantu à u mare in u so sognu, questu pò esse interpretatu cum'è un signu auspicious chì prumette ricchezza è prosperità in un futuru vicinu. Quandu u mare apparisce in un sognu cum'è una spiaggia nantu à quale u sognatore corre, questu pò simbulizà una tappa futura di successu è di ottene scopi ambiziosi.

Camminà accantu à l'acqua di mare in i sogni vene cum'è un missaghju pusitivu chì predice un avance di carriera rapidu è successu. Per una sola zitella, vede si caminava fermamente nantu à a superficia di u mare pò esse un annunziu di un periodu di stabilità è di pace chì prestu prestu in a so vita.

In quantu à una donna maritata chì trova in u so sognu chì cammina tranquillamente nantu à a riva di un mare calmu, questa hè una visione chì pò riflette a tranquillità è a stabilità in a so vita matrimoniale. Se u viaghjatore vede u mare in u so sognu, questu pò esse un bonu signu chì annuncia u so auspicious ritornu in a so patria.

Camminà nantu à u mare in mezzo à l'onde in un sognu pò simbulizà sfide è crisi chì u sognu pò affruntà in i tempi chì venenu. Se a sabbia calda si prisenta in u sognu mentre caminava nantu à u mare, questu pò esse un indicazione di una tappa di difficultà è sfide chì u sognu duverà affruntà in a so vita.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare per una donna incinta

Videndu una donna incinta camminendu ligeramente nantu à u mare in un sognu hè cunsideratu un signu prufondamente significativu è promettente, è porta cun ellu parechji missaghji pusitivi. In i sogni, camminendu nantu à u mare pò simbulizà una tappa piena di speranza è ottimismu per a donna incinta, chì indica una sperienza di nascita chì viaghja bè è senza ostaculi, chì benefiziu micca solu a mamma, ma ancu u zitellu chì vene.

Un sognu in u quale una donna chjappà l'acqua di mare fermamente è tranquillamente mostra a so capacità di superà e difficultà è e sfide ch'ella puderia avè affruntatu durante a gravidanza, aprendu novi orizonti per a salute è u cunfortu davanti à ella. U più chjaru è calmu l'acqua di mare in u sognu hè, più indica un prossimu periodu di benedizzione è benedizioni, è pò indicà stabilità finanziaria è benedizioni imminenti chì ponu esse rapprisintati da un aumentu di a vita.

Per d 'altra banda, a visione di marchjà fermu nantu à u mare sprime novi opportunità chì ponu apparisce in u campu prufessiunale di una donna incinta, è pò predeci chì ella ghjunghjerà un successu rimarchevule o assumerà novi rispunsabilità chì portanu ind'è un cambiamentu pusitivu. in a so vita. Hè un missaghju di motivazione chì incuragisce a donna incinta per andà versu u periodu chì vene cun un spiritu pienu di speranza è preparazione per una tappa piena di successu è prosperità.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare per una donna divorziata

Per una donna divorziata, camminendu nantu à a riva di u mare in i so sogni porta messagi prufondi ligati à una nova fase di a vita. U mare, cù i so sicreti è a prufundità, pò esse un simbulu di grandi emozioni è trasfurmazioni. Quandu si sognu di marchjà nantu à e so banche, questu pò esse interpretatu cum'è un suggerimentu di superà i dulori è cumincianu cù una slate pulita, cum'è quicksand abbanduneghja i carichi.

In quantu à ghjucà nantu à a sabbia di u mare, riflette un aspettu di a vita chì pò esse assente. A ricerca di gioia è gode di mumenti chjuchi ma preziosi. Sta visione indica chì ci hè un spaziu di speranza è rinnuvamentu in a vita di una donna divorziata, cum'è simbulizeghja a risturazione di piacè in e cose simplici.

S'ellu si trova camminendu nantu à a superficia di u mare in u so sognu, questu pò esse un indicazione di a capacità di superà e difficultà è vive una vita piena di felicità è autosufficienza. Stu sognu indica prumesse di cumpensu in a vita è i mumenti di gioia chì aspetta.

In ogni casu, se u mare hè struitu è ​​turbulente in u so sognu, pò mette in risaltu e sfide imminenti. Questa visione chjama a cuntemplazione è a prudenza, indicà i periodi chì ponu esse pieni di turbulenza o decisioni difficili.

Per d 'altra banda, caminari nantu à un mare calmu hè una incarnazione di l'armunia è a pace ch'ella pò ottene in a so vita. In questu sognu, a tranquillità è a cuntintezza appariscenu cum'è risultati chjaru di affruntà a vita cun fiducia è calma.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare per un omu

In u mondu di i sogni, caminari nantu à u mare per un omu in un sognu hè una visione ricca di connotazioni è boni desideri. Sta visione supera i limiti apparenti per trasmette à noi messagi prufondi pieni di speranza è ottimisimu. À traversu issi significati, apparenu à l'orizzonte novi orizonti chì annunzianu a sparizione di a bughjura di l'inquietu è a sparizione di l'ostaculi chì gravanu a vita.

Se u mare in stu sognu hè calmu è chjaru, questu indica l'imminenza di una trasfurmazioni radicali versu a pace interna è a stabilità longa aspettata. Una maghjina cusì sognante inspira u spiritu di positività è accende a fiamma di speranza in l'ànima.

Per d 'altra banda, l'onda è a turbulenza di u mare in un sognu pò indicà a tempesta d'emozioni è u dulore chì un omu pò esse vulnerabile in a fase attuale o dopu di a so vita. Sta visione u chjama à circà un paradisu di calma è un paradisu di tranquillità psicologica.

Sicondu l'interpretazioni di Ibn Sirin, sta visione riflette a forza di vuluntà è a capacità di affruntà circustanze cumminenti è ostaculi cumplessi, si estende ancu à indicà a vittoria nantu à e malatie chì ponu disturbà a pace di a vita. Questa maghjina espressiva in u mondu di i sogni ci prumetti guariscenza è un ritornu à u benessimu è i grafici davanti à noi una strada versu u rinuvamentu è u novu principiu.

Videndu u mare in un sognu per una donna maritata cù u so maritu

U mare in u sognu di una donna maritata quandu ella hè cù u so maritu pò incarnà parechje connotazioni chì cuntenenu sottu a so prufundità prufonda a privacy è i sicreti di quella relazione. In parechje letture, u mare hè un simbulu di vastu spaziu è libertà.Sta visione pò riflette l'ambizione di a donna maritata per ottene l'indipendenza persunale, mentre esse in u quadru di a relazione maritale. U mare appare cum'è un specchiu chì riflette l'internu di l'ànima è u desideriu di scopra novi orizonti.

In un cuntestu cunnessu, vede u mare cù a participazione di u maritu pò suggerisce l'stabilità è l'armunia di a famiglia, cum'è u mare in questu cuntestu diventa un simbulu di sobrietà è tranquillità chì circundanu a vita cumuna trà i dui partenarii. Hè una metàfora per a serenità è a cuntinimentu chì permea a relazione, chì furnisce un sensu di sicurezza emotiva da quale una donna maritata deriva a so felicità è a rassicurazione.

Per d 'altra banda, u mare in questa visione pò indicà un orizzonte pienu di ottimisimu in quantu à u futuru finanziariu di a coppia. Sta visione pò esse interpretata cum'è una bona nutizia di a realizazione di i sogni finanziarii è i successi chì a famiglia cerca di ottene.

In ogni casu, ci hè un altru aspettu à a materia chì pò stà daretu à l'enorme maghjina di u mare, postu chì pò indicà sfide o ostaculi chì ponu esse in u modu di a relazione maritale. Quì, u mare si trasforma in un simbulu di quelli difficultà chì una donna è u so maritu puderanu affruntà è superà inseme per assicurà a salvezza di a so nave maritale.

Interpretazione di vede u mare in un sognu per una donna maritata

I connotazioni di vede u mare in u sognu di una donna maritata varienu, è ogni visione porta u so significatu chì riflette un aspettu di a so vita o di a psiculugia. Se l'onde di u mare si calmanu in u sognu, questu hè interpretatu cum'è un scontru à l'orizzonte, dissipandu i nuvuli di prublemi chì puderanu sfondate a so relazione cù u so maritu. In ogni casu, se l'acqui sò turbulenti è l'onde sò chjappi, pò annunziate un periodu di disaccordi è tensioni cù u so cumpagnu di vita.

Se a spiaggia pare brutta in u sognu di una donna maritata, questu pò esse interpretatu cum'è un signu di qualchi azzioni negativi o decisioni sbagliate chì ponu influenzà a so vita maritata. Vede a sabbia di a spiaggia in un sognu indica i sforzi fatti è a ricerca di ottene una vita di famiglia stabile è felice, malgradu l'ostaculi chì pudete affruntà.

Camminà nantu à a sabbia in un sognu riflette u percorsu sfida chì una donna maritata piglia in i so sforzi per ghjunghje à i so scopi, mentre chì l'affucazione in a sabbia di a spiaggia indica u so sentimentu di impotenza in fronte di e difficultà chì ponu vene. À pusà nantu à a spiaggia, invece, pò sprime u so desideriu di truvà mumenti di calma è liberà di u stress.

Se u maritu di una donna maritata si prisenta in u so sognu nantu à u mare, questu pò esse interpretatu cum'è un indicazione di a so intenzione di travaglià per migliurà e so cundizioni di vita è superà e sfide inseme.

Videndu u mare calmu in un sognu per una donna maritata è incinta

In i nostri sogni, u mare calmu porta significati è missaghji ricchi, in particulare per e donne maritate è incinte. Sta visione, cù a so prufundità è a so serenità rimarchevuli, indica un inseme di interpretazioni chì ci dicenu più cà una situazione passendu.

Per una donna maritata, un mare calmu in un sognu hè un simbulu di tranquillità psicologica è stabilità emotiva. Se l'onda calme si trasforma in tempeste, è i venti forti ponu disturbà a so vita, questu pò esse un indicazione di a necessità di attentu à a salute è a vita, perchè a negligenza pò purtà à ripercussioni indeserate.

Se una donna maritata hè spazzata da l'onde di un mare calmu in un sognu, questu pò indicà una tappa difficiule piena di dulore è sfide chì necessitanu forza è pacienza per superà.

In quantu à a visione per una donna incinta, hà ancu una bona nova è significati maravigliosi, cum'è u mare calmu hè cunsideratu un bonu signu di avè u zitellu chì spera, è ancu un simbulu di una nascita faciule è liscia. Se una donna incinta si vede bagnata in acqua di mare limpida, questu predice un rinnuvamentu di a relazione cù u Creatore è un impegnu à una strada chì li piace.

Videndu un mare calmu cù acque limpide porta una bona nutizia per a donna incinta per passà a fase di parto facilmente è in modu sicuru. Per d 'altra banda, lavà u stomacu in l'acqua di mare in un sognu riflette a prutezzione di u fetu è assicurà a so salute è benessiri, chì indica l'impurtanza d'ascoltà cunsiglii medichi è agisce in cunseguenza.

Per una donna chì soffre di difficultà finanziarie, un sognu nantu à un mare calmu porta una visione futura chì porta in ellu speranza è opportunità, cum'è simbulizeghja un novu principiu chì prumette cundizioni finanziarie megliu è vive cun più cunfortu.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à a sabbia di u mare per una donna maritata

In a lingua di i sogni, caminari nantu à a sabbia di u mare porta cunnutazioni è sicreti chì varienu sicondu u statu di veglia di u sognu. Per una donna maritata, vede a sabbia in un sognu pò riflette un inseme di sfide chì affruntà in a so vita, in particulare quelli ligati à crià i zitelli è relazioni cun elli. Questa visione pò indicà i periodi d'ansietà è di pressione chì pruvate a so pacienza è a resistenza.

Per d 'altra banda, s'è una donna maritata si trova in u so sognu à marchjà nantu à a superficia di u mare, questu annuncia un cursu lisu è calmu di a vita maritale, apprufundendu e radiche di l'amore è l'intelligenza trà ella è u so maritu è ​​i zitelli. Hè una visione chì prumette un avvene brillanti è sperenza per i so figlioli, predichendu a so eccellenza è parechji rializazioni, sia in i so studii sia in u so avvene prufessiunale.

I sogni anu un rolu unicu à riflette ancu a bona vita è u benessimu, cum'è camminendu nantu à a sabbia di u mare mette in risaltu un periodu di stabilità finanziaria è murale chì vene à u sognu, una ricumpensa da Diu per a pacienza è u sforzu cuntinuu in fronte di difficultà. Prumette un aumentu di a sussistenza è una vita decente basatu nantu à i fundamenti di u travagliu bonu è di diligenza.

In quantu à a corsa nantu à a sabbia di a spiaggia, pò sprime ambizione è sforzu per ottene scopi è successu in a vita prufessiunale o accademica. Sta visione dà un impulso di speranza è indica a pussibilità di superà l'ostaculi cù sforzi aumentati è determinazione di successu.

Interpretazione di un sognu di caminari à u fondu di u mare per una donna maritata

In u mondu di i sogni, vedendu si camminendu in a prufundità di u mare pò purtà parechji significati è missaghji, soprattuttu se u sognu hè una donna maritata. Si vede qualchì volta chì sta visione nasce da un statu di tensione interna è ansietà chì pò esse ammucciatu in a prufundità di l'ànima, cum'è u mare cù i so sicreti.

Quandu una persona si trova camminendu à u fondu di u mare, stu sognu pò revelà pressioni psicologichi o prublemi chì ùn sò micca apparenti. A volte, a visione pò esse un avvirtimentu o un'indicazione di a necessità di piantà è reevaluate ciò chì succede in a vita reale.

Per una donna maritata, a visione di marchjà nantu à u fondu di u mare porta un significatu chì pò simbulizà e sfide o pressioni chì affruntà in a so vita maritale o famigliali. Stu sognu pò esse un invitu per ella per sprimà i so sentimenti è cercà sustegnu è aiutu.

In quantu à una sola zitella, camminendu nantu à u fondu di u mare è catturà pesci pò indicà un statu d'ansietà o insatisfazione cù certi aspetti di a so vita emotiva o suciale. Sta visione porta ind'è un invitu à a cuntemplazione è à l'auto-splurazioni.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à a terra umida cù l'acqua per una donna maritata

Per una donna maritata, u sognu di marchjà nantu à a terra umita pò simbulizà una nova tappa di crescita persunale è sviluppu in a so vita. A terra bagnata cù l'acqua indica a fertilità di a vita è a speranza rinnuvata. Hè rumore chì camminendu nantu à sta terra riflette a capacità di u sognu di superà e difficultà è ghjunghje i scopi chì hà sempre cercatu, cù l'aiutu di Diu.

Inoltre, sta visione pò indicà i precursori di avvenimenti felici nantu à l'orizzonte di a vita, sia in a forma di u cumpletu di l'ambizioni longu aspittatu o un avvenimentu piacevule chì face u core pienu di gioia è piacè. U terrenu umitu pò trasmette à u sognu un missaghju pusitivu chì i tempi di difficultà diventeranu in tempi di facilità è di felicità.

L'interpretazioni di marchjà nantu à a terra umida ùn sò micca limitati à u statutu suciale di u sognu.Ancu una donna incinta chì esprime sta visione in u so sognu pò truvà chì hè un signu piacevule chì predice l'avvicinamentu di a data di a so nascita è indica a facilità d'affari per ella è a so salute è a salute di u so fetu.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare cù qualchissia chì cunnoscu

U sognu di marchjà inseme nantu à u mare cù qualchissia chì cunnosci porta un inseme di missaghji è segni chì parlanu di a nostra prufundità, di e nostre rilazioni è di i nostri sogni futuri. U mare in i sogni spessu simbolizza i significati di libertà, sfida è a capacità di attraversà u futuru cù stabilità è forza. Quandu ci truvemu camminendu nantu à a so spalle in a cumpagnia di qualchissia chì sapemu, questu revela una altra dimensione di l'interpretazione chì pò depende assai di i dettagli di a nostra vita persunale è a nostra relazione cù quella persona.

Per una donna maritata, stu sognu pò indicà l'amicizia, a serenità è l'armunia chì prevalenu in a so relazione cù a persona chì caminava. In quantu à e donne sola, stu sognu pò sprime u desideriu di inizià un novu capitulu pienu di avventure di vita è sfide cù un cumpagnu chì cuntinueghja sta strada cun ella.

Per d 'altra banda, stu sognu pò sprime a cunfidenza di u sognu in ellu stessu è a so capacità di superà e difficultà è e sfide cù stabilità è sicurità, è a so cunferma di a so cumpetenza in a pianificazione di u so avvene è avanzà versu u so scopu.

Interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare ghiacciatu

L'interpretazione di un sognu di caminari nantu à u mare ghiacciatu hà parechje connotazioni. Quandu una persona vede in u so sognu chì u mare s'hè vultatu in ghiaccio, sta scena porta cun ella messagi chì indicanu una cura estrema è l'attenzione à un aspettu specificu di a vita. Se u sognatore nota chì una parte specifica di u mare hè diventata in ghjacciu, questu hè cunsideratu un indicazione di cambiamenti in a vita di l'individuu, chì ponu esse pusitivi o negativi.

Se u ghjacciu vistu in u sognu hè biancu brillanti, simbulizeghja e benedizioni è e trasfurmazioni pusitivi chì aspettanu u sognu. Inoltre, a congelazione di u mare durante l'inguernu in un sognu hè cunsiderata una bona nutizia di u sustenimentu futuru è a bontà, Diu vole.

Videndu una persona chì porta un pezzu di ghiaccio in un sognu hè ancu una espressione di a forza di u sognu, o un indicazione di i soldi chì pussede. Quandu una persona si trova à attraversà a superficia di u mare ghiacciatu, camminendu nantu à questu in a so visione, questu sprime u curagiu, l'audacia è a vuluntà di piglià risichi chì u distinguenu in affruntà e sfide di a vita.

Videndu u mare seccu in un sognu per una donna maritata

Quandu una donna maritata tistimunieghja in i so sogni chì u mare si secca, stu sognu pò purtà parechji significati chì ponu riflette diversi aspetti di a so vita. In essenza, sta visione simbulizeghja chì sta donna face sfidi tempuranee è difficultà in a so vita di ogni ghjornu o di a so vita maritale, ma, Diu vulendu, hè capaci di superà è superà.

Se a siccità in un sognu si trasforma in rosi brillanti, allora questu hè un signu auspicious chì riflette a pussibilità di ricuperazione da una malatia, se a donna soffre di una cundizione di salute, o una bona nutizia di a vinuta di a bontà, a benedizzione è a prosperità in u sognu. a so vita è a so salute, è chì Diu Onnipotente a benedirà cun abbundante bontà.

Per d 'altra banda, un sognu nantu à un mare seccu pò indicà a prisenza di alcune sfide maiò in a relazione maritale, chì porta à un sensu di insicurezza è una mancanza di stabilità è cunfortu. Sta visione pò ancu indicà un sensu di tristezza è ansietà per i rispunsabilità o i debiti chì ponu cascà nantu à a mòglia.

Inoltre, u sognu puderia esse un indicazione di un pussibule ritardu in cumpiendu certi desideri impurtanti, cum'è avè figlioli, chì pò esse una fonte d'ansietà è di tristezza per una donna maritata. In ogni casu, e spiegazioni relative à a gravidenza è u partitu sò sempre circundati da cunniscenze invisibili chì solu Diu sà.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *